Bebeğim hem mama hem anne sütü alıyor bu zamana kadar hep enjektörle besledim ama ona rağmen meme reddi yaşıyorum şuan, son bir ayda da kilo alımı düşünce gecede mama verelim dedi doktorum , sorun şu ki nasıl vereceğim bi iki kez uykuda biberon verdim tamamen uykuluydu ayırt edemez gibi düşünüyorum ama emin değilim siz nasıl veriyorsunuz meme reddini aşmaya çalışıyorum işleri dahada sarpa sardırmayayım biberon vererek 🙄