SeverusSnape ArdenGiz mustela stelatopia kullanıyordum küçükken. Şu an bübchen krem kullanıyorum. Hatta kendime de kullanıyorum, pamuk gibi yapıyor ve kokusu çok güzel.🥺
ArdenGiz SeninAnnenBirMelektiYavrm bir tane stick şeklinde olan bi krem vardı onun ismini biliyor musunuz acaba
ArdenGiz SeverusSnape SeninAnnenBirMelektiYavrm esracanlier bisenakillisinzaten şimdi mustelaya baktım da içeriğinde petrol içeren kimyasal madde var 😵💫
Oldugugibibiri ArdenGiz nourishing stick with cold cream fakat bunun tüp şeklindeki formu daha ekonomik.
bisenakillisinzaten ArdenGiz cicastela onarıcı bakım kremi isiliklere falan iyi geliyor stelatopia da kuru ciltler için
Gulkizim ArdenGiz ben krem kullanmıyorum doktor bir krem verdi bi kere sürdüm 2 saate sivilce gibi oldu hemen temizledim 2 aydır başka da hiç krem kullanmadım cildi de iyi görünüyor. Alerjik bi bebek korkuyorum kremlerin yan etkilerinden.
esracanlier Gulkizim zeytinyağ da kullanılabilir. Ben ilk doğduğundan organik hindistan cevizi yağı kullanıyordum.
Gulkizim esracanlier ben zeytinyağı kullanıyorum masaj yapmak ve pişik için 😊 Ama kendi köyümüzde yapılan taş değirmende sıkılan doğal zeytinyağı 😊