Deletedmom_14 cennetkokulubal bebedor yumuşak uçlu kulplu bardak, kızım çok severek kendisi içiyo suyunu, asla akıtmıyo.
[silindi] cennetkokulubal benim avent akıyordu nuk magic cup aldım çok memnunum. Gerçekten sıfır akıtma
BeniSahteSevme E bebek şubat indiirminde bakıcam bende oğlum 16 aylık oldu artık alıştırma bardağı gibi biberon kullandık ama şimdi akıtmayan bardaklara dönmek gerek
Woody Purpura26 avent almistim. Hiç hic beğenmedim Ek gıdaya 5 aylikken geçmiştik. Öncesinde de su veriyordum zaten. Biberonla veriyordum. Minik bardaklar aldim bi de. Onla veriyordum zamanini hatırlamıyorum ama
Adu nuk nature sense alıştırma bardağı Müthiş hiç akıtmıyor ve çok kolay kavrıyor. 5 buçuk aylığız :)