Mercimek_Alp https://imgyukle.com/i/ohZMPP Bebegim yüzünü cızmış yolmuş resmen tirnaklarini banyodan sonra kescektim. Kenarlari biraz şiş hafif ama buz koysammi acaba 🤦♀️🤷♀️
FtmAlprsln1- Benimki de yapmış bugün ama tırnakları kısa kesersem dibe inerim diye korkuyorum 🥲 ama temiz ıslak bezle siliyorum kremliyorum o kadar bir şey yapmıyorum 🙄
Mercimek_Alp FtmAlprsln1- bende dibe inmekten korkuyorum bi kere indim ondan beri tirnak kesmek bizim icin işkence🤦♀️ steril gazli bezle siliyim bari
FtmAlprsln1- Mercimek_Alp Ben bir kere birazcık etini kesmiştim o yüzden korkuyorum 😂😂aynen silmen yeter bence ama yine de araştır tabi