Okyanus54 Arkadaşlar ben emzirmeyi biraktiriyrum yavaş yavaş azaltarak biraktirmaya calisdim ve 6gun oldu emzirmiuorum bugün banyo yapınca tekrar süt üretti sanırım göğüslerim şuan ağrıyor ve sertleşti napmaliyim emzirmeyi bırakırken kullanılan bı ilaç var mi