Limoncicegiii bence yazın çok zor oluyor ya, ister istemez dışarı gidip geliyoruz o öğrenme aşamasında öğrenene kadar evde olmamız lazım ki adabte olabilsinler, gelin sizde başlayın hep beraber yaz gelmeden şunları kurtaralım bezden sonra yazın da gezelim 😅😅 hahahahaha Yaptığım suça başkasını da alet etmeye çalışırken bennnnn ikna kabiliyetime bakarmisin yalnız yazım gezeriz diyorum 😅😅 ama öyle