Hanımlar ne olur bişi söyleyin bebeğim normalde 4 düzeltilmiş tam 3 aylık oldu bugün geçen hafta 1 2 gün hafif ağladı geçti ama son 3 gündür ne emmek istiyor ne beşiğine yatıyor kucağımdan inmiyor sürekli çığlık atıyor ama ağlamıyor 3 ay atağı galiba başına gelen var mı bide nolur geçici bir durum diyin kucakta uyumayı huy edinecek diye korkuyorum. Uyanınca ondan mutlusu yok ama gel gelelim biraz uykusu gelidmi basıyor çığlığı