Merhaba anneler bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu var antibiyotik kullanıyoruz. Pazartesi son bulacak tedavisi. Şuan da biraz soğuk algınlığı var gibi gribe çevirsin istemiyorum 1 ay önce bronşit geçirdi korkuyorum. Ihlamur versem sorun olur mu. Sabah akşam antibiyotik kullanıyor.