Kızlar selam, 5 aylık bir oğlum var ve ek gıda tadımlarına başlayacağız. Sebzeyi tattırmak için kesip doğrarken ne kullanıyorsunuz? İnstagramda görüyorum seramik bıçak ve soyacak öneriyorlar vitaminler ölmüyor diye. Sizce gerekli mi? Çok farkediyor mu? Kararsız kaldım alıp almamakta. Kocama kalsa İnstagram anneliğini bırakmalıymışım her şeyi çok ince detayına inip abartıyormuşum bilemedim.