Papatyaaa789 Kizlar bizim beşik oglumu koyuyorum icine sallamays basladigim gibi gıcırdiyo sesler çıkarıyoro oglumda sesten. Uyumuyo mecburen ayağımda saaliyarak uyutuyorum beşik 60.120 anne yani ahsap beşik kullanan varmi
BirAlparslanAnnesi Papatyaaa789 şu meşhur markanın beşiğinden sanırım bende oğluma ondan alacaktım baya şikayet vardı bu ses konusunda😐isterseniz satıcıyla iletişime geçin ancak çözümü yok malesef 🤷🏻♀️Eşiniz bide yağlamayı denesin bi ihtimal
Denizfdn Papatyaaa789 vidalarını kontrol edin başıma gelmişti vidaları gevsedigi için olmsutu eşim duzelti
Nurkymz Papatyaaa789 ay bizimde gıcırdıyor sinir oluyorum o kadar para veriyoruz 2 ay oldu daha kullanmadık bile dogru düzgün
minnosum25 Papatyaaa789 bende gıcrdamadan rahatsz olp sallanma yerlerinin vidasını sökmüştüm sallamadım birde ayağınıza alstrmamaya çalsn ilerde büyüdükçe daha zorlaşıyor
Papatyaaa789 BirAlparslanAnnesi vala ben bu ses gıcırtidan dolayı çok pişmanım Okdar para verdik ama 5para etmez çocuğu ayakta sallıyorum uyuyunca koyuyorum uyku sersemi kalkiyo bazen salliyorum beşik te bu sefer sesden uyaniyo
Papatyaaa789 Nurkymz ayyy gıcık nasıl gıcık uyuz oldum ben ya bacaklarimi hissetmiyorum artik Çok pişmanım aldigima ya
MinikPrensesannesii Papatyaaa789 vivense ise at çöpe 1 ay kullanamadım 700 lira çöp oldu kendi kendine kırıldı gıcırdama yapıyodu 😂
Papatyaaa789 MinikPrensesannesii yok kiz vivenss değil benim ki baya sağlam bir beşik ama tek sorun ses gıcırtı onun dışında besigi sökup parçalarıyla kocami dovsem kirilmz eminim😃😃😃
minnosum25 Papatyaaa789 Uyku düzenini degistrseniz olmaz mı hikaye okuyarak yada ne kadarlık bilmyorm ama karanlkta beraber yanına uzanarak filan cnkü hem size hem bebişiniz hep ister zor olr başka düzene geçene kadar uyumaz sonra uyuyuverir
MinikPrensesannesii Papatyaaa789 hahah ay çok yaşa bende heves edip almıştım tek kazancı yastıkları ve örgü koruması oldu hshshsh😂kızım 19 aylık 1 ay yatmadı park beşikte daha rahat 😂
Papatyaaa789 minnosum25 7aylik henüz anlamazki hikayeyi bide benim oğlum çok uykusuz bi bebek Yani bi 40 dk uyusaa sanki tum gece uykusunu almiş gibi uyaniyi
34_21_23 Papatyaaa789 sırf bu ses yüzünden çocuğumu sallamadan uyumaya alıştırdım tek iyi yönü bı olsa gerek 😂
Papatyaaa789 34_21_23 yaa ne güzel benimki cok zor bi bebek ya vallahi Allah tan korkmasam uyutmasam uyumaz gunlerce uykuya. Çok direniyo
2papatya Papatyaaa789 ayyyy aynısı bizimde ondan. En alt kademe kullandımız için sallanma olayımız yok ama çocuklar dönerken bile gıcırdıyor yaza başka oda alacağım 😭
Papatyaaa789 minnosum25 Ne çekiyorum bacım keşke görebilsen. Allah’tan korkmayip Uyutmasam gunlerce uyumaz Cok uykuya direniyor uyumak istemiyor