Kızlar kızım 8 aylık bu çocuk aç kitabına göre gidiyorum. Mesela bebek mantısı bebek kabakyarık 😅 çok zor geliyor ama çok eğleniyorum onun midesinden ona göre bişeyler geçecek ona bakabiliyorum diye ama saatlerim mutfakta geçiyor 1,5 2 saat hem bize hem ona yemek yapıyorum ı da o sürede mutfakta oturup beni izliyor şimdi
- Sorum ona yemek yaparken elim yandı ve onu ihmal ettiğimi düşünüyorum bu süre içinde bazen ağlıyor
- 2. soru ne zaman bizimle yemek yemeye başlar zaten tuz kullanmıyoruz geçen hafta da brokoli pilav yedirmiştim kendisine artık pilav yendiğine göre diğer şeyleri de -,5 yaşından sonra bizle beraber yer diye düşünüyorum siz ne yaptınız bu süreçte