Bizde de vardı canım. Normal doğum mu yaptın. Doğum esnasında çıkmak için zorlanip rahim ağzı sıkınca içten kan topluyoms irsei fizik tedavi vermişti bize muhakkak git yoksa bir tarafı hem simetri bozukluğu oluyms boynu yan kalır hem de vereceği hareketleri yaptıkça ordaki kaslar acilacak şu an buzusmus