Merhaba arkadaşlar kısaca anlatayım biz üç katlı bi evde evlerde odalar ayrı yalnızca mutfak vs bir kaynanam boşanıp gelmiş görümcem eltim gille birlikte yaşıyoruz ilk başta Polyana ydılar taki eltim olana kadar oda kazık attı onlara şimdi evde kimse birbirinden haz etmiyor yeni Doğum yaptım ve hiçbir yardımlarını görmedim kendi ailemin durumu yaşantısı vs çok daha lüks kıskançlık beslediklerinden gelip gitmelerine de Gönüller’i yok bunların ne temizlik bilirler ne iş bilirler hamile kalıncaya kadar hep ben yaptım artık yapmayı da düşünmüyorum eşimi çok seviyorum zaten herşey onun hatrına ne yapmamı önerirsiniz işlerimiz bir hemen evi de ayıramam 😓Ama bezdim her yerden insan çıkıyor mülteci kampı gibi oldu iyi olsalar neyse ama çekemez tavırları çok bilmişlik leri iyice canıma tak etti 😞