Kızlar önceden de böyle bir post açmıştım tekrar açmak istedim şimdi benden smear testi aldılar ama sonucu almaya gittigim zaman doktor dediki smear testinin tekrarlanması istenmiş dedi sonuç iyi yada kötü çıkmamış sadece tekrarlanması istenmis dedim neden olabilir senden smear testi alırken akıntın ve enfeksiyon vardı ondan kaynaklı olabilir dedi zaten böyle bir durum varken neden smear alır bilmiyorum ama içim hiç rahat değil pozitif olsaydı direkmen pozitif çıkardı diye düşünüyorum sizin bu konu hakkında fikirleriniz nedir ? Stres oldum yada yetersiz kalmış olabilir mi alınan örnek