TunisS oğlum 3 yaşında. Sürekli aklıma geldikçe dile getiriyorum bu konuyu. Özel bölgelerin ayıp olduğunu, oyun olmayacağını,ağızdan öpmenin ayıp olduğunu vs. Ama bu konuda aile büyüklerinin de bilinçli olması gerekir. Mesela oğlumj sevmek için poposuna vurup ayy unuttum diyor bizimkiler sürekli uyarı halindeyim. Oğlum da çok ayıp vurma diyebiliyor sadece işin ciddiyetini bilmiyor 🤷🏻♀️ en baştan beri altını ve kıyafetlerini başka odada değiştirdim.
Onun dışında tuvalete yalnız gitmek istediğinde izin veriyorum her şeyi göze alarak. Kapıyı kapatıyor bazen gelme diyor.
Annemlere vs öptürmek istemezse zorlamıyorum.
Eşyalarını alırken ya da kardeşine oynasın diye göstermek için iizn istiyorum reddederse ısrar etmiyorum gibi..