Zhrbzl böyle doktorları alıp duvardan duvara vuracaksın o kadar ki anneyi endişeye düşürüyorlar. Sırf bu yüzden gidesim gelmiyor. Birde güzdlce emen anne sütü alan bir bebeği ısrarla mamaya sevk eden anneleri anlamıyorum. Bebekler 3. Ayında doğum kilosunun 2 katı olması beklenir ki sizinki 200 gr eksik gayet normal. Sağlığı yerindeyse gelişimi normalde hiç bir sorun yok. Kilo o kadar takınılacak bir kavram konu değil. Ne yani bebeğiniz 10 kilo olsaydı ama Allah korusun sağlığında sorun olsaydı ne diyecektiniz. Beni yanlış anlamayın, bebeğinizi kıyaslamayın. mümkün olduğunca bebeğiniz emiyorsa sık sık emzirin ve mamayı tercih etmeyin. Gerek görülürse mamaya doktor tavsiyesiyle başlanır sizin isteğinize göre değil.