Kızlar merhaba 4.5 aylık bebeğim var ve yaklaşık 1.5 aydır meme reddi yaşıyoruz memeye asla gelmiyor kafasını hemen başka yere çekiyor her şeyi denedim ayakta emzirmeye çalıştım yatarken emzirmeye çalıştım uykuluyken vermeyi denedim asla almıyor biberonu bırakıp alıştırma bardağını kullanmaya başladım emziği sadece uykuya geçerken vermeye başladım sonuç yine aynı emzirme danışmanı ile de görüştüm bi sonuç alamadım aranızda var mı bu durumu yaşayan nasıl yollar izlediniz aşabildiniz mi?