Merhaba kızlar biliyorum her bebek kendine hastır ve diğerleriyle kıyaslanamaz ama kim ne doğru bu beslenme kilo olaylarında anlamış değilim.Doğum kilosu 3500. Kızım 5.ayının sonunda 7 kiloydu sonrasında sadece 200 grm aldı. Son iki aydır sadece 200 gr alıyor. 7.ayına girdi ve 7400 kilosu. Ek gıdaya yeni geçtik daha çok sütümü vermeye devam ediyorum. Acıktı mı belli eden bir bebek. Boyu uzamaya devam ediyor. Doktor sorun yok dedi. Ama bana 2 aydır toplamda 400 gr alması az geldi. Nereyi okusam farklı bir şey yazıyor. 2 aydır diş çıkarma evresinde ve çok hareketli sürekli emekliyor kalkıp duruyor. Dişi ağrımadığı zamanlar gayet mutlu huzurlu. Aman bebeğim kilolu olsun vs demiyorum sadece sağlıksal bir sorun olmasından korkuyorum. Kendi içinde normal bir durumdur diyebilir miyim tecrübeli anneler destek bilgi bekliyorum sizden 🙏