Ozgeyusuf 1.5 sene önce ilk çıktığında viomi V2 pro almıştım. Evin hiçbir yerinde halı paspas tarzı şeyler yok o yüzden aşırı rahat. 3 modu var, 3 haznesi var ayrı ayrı. Süpürme modu ve haznesi, paspas modu ve su haznesi, bir de hem silme hem süpürme ikisi bir arada yapan modu ve ikisi bir arada haznesi. 1.5 senedir her gün ama her gün çalıştı istisnasız. Ev 240m2 . Halı olmadığı için hiç zorlanmadan tek şarjla yapıyor süpürmeyi . Çok memnunum 👍🏻