Esmakaracaaa Kızlar covit oldum bebeğimi emziriyorum. Aşırı tedirginim onada bulaşmasından. Başına gelen varsa bu süreçte ne yaptınız ne kullandınız nasıl atlattınız bebeğe nasıl baktınız