minikoglum28 herkes yazacak hepimiz bu süreçten geçtik, hepsi geçecek falan diye.. Evet geçtik bu süreçten, bende bi zamanlar yazmıştım, çok ağır geçiriyorum lohusalık psikokojisini. Diye… Herkes dedi. Geçecek vs..diyordum, evet geçecek ama hemen acil bir an önce geçmesini istiyordum, taki babamın bir hocası vardı, bşr muska yazdıralım dediler annemgil.. Yazdırdığımız hoca bugüne kadar hiç muska yazmamış, benim içşn ayetleri falan ne ise yazdı, gönderdi, onu taktığım gün bitti sneşn aynı yaşadığın psikolojinde… O hocamız malesef covidden vefat etti, çok üzüldüm.. senin anlattığına göre sen falan iyisin, ben intihara bile kalkıştım yaşayamam bu halimle diye.. Deliriyordum ağlamaktanve içime sıkıntı basmasından.. Vallahi muskayı taktığım gün bir anda mucize ötesi yaşadım 😍iyi Bir hoca bul ve dua yazdır, muska yazdır, eminim geçecek seninde bir anda ❤️