Reckless Dmlagclu caner yıldız batıkent medical parkta çok iyi bir doktor bence samimi cevap veriyor sorulara vs
Deletedmom626372 Dmlagclu çok Güler yüzlü ben ilk başta ona gitmiştim daha sonra değiştirdim doğumu o hastanede yaptım ilk ay kontrolleri kendisi yaptı. Özellikle anneye çok destekçi annenin sağlık durumunu önce sorar. Zaten espirili ve anneye psikolojik ayrı destek veren bir doktor. Ayrıca mesajla acil durumlara döner kendisinden numarasını alabilirsiniz devam giderseniz. Tavsiye ederim. Şuan başka bir doktora gidiyoruz biz ama değişmemizin sebepi Engin hocadan kaynaklı değil tamemen farklı sebeplerden dolayı. Tavsiye ederim Engin hocayı
Dmlagclu Deletedmom626372 batıkentte daha doprusu mekalpArkta engin hoca yok kontrol etmenızı istesem acaba hastanemı değiştirdi 😞
Deletedmom626372 Dmlagclu Engin Yurdakul acaba başka bir hastaneye mi geçiş yaptı ki , bakıyorum şimdi bilgi edinirsem yazacağım
Deletedmom626372 Dmlagclu evet hastane değişmiş yarın ben kuzenime soracağım orada yeni doğan hemşiresi. Eğer Ankara’da bir hastanedeyse size bilgi vereceğim hemen ☺️
Deletedmom626372 Dmlagclu tek tek parça olarak yazdım kusura bakmayın , özel muayene açmış kendisine . drenginyurdakul İnstagramdan direkt girip adres bilgileri de var. Zaten yeni açmış yerini tüm detaylar orada 🥰
MSU2021 Deletedmom_14 motor gelisimlerini kontrol ediyor mu her gittiginizde. Bende ahmet erhan a gidiyorum. Ama degistirmek istiyorum. Kaşlari kipkirmizi kopkoyu hic dogru duzgun dokunup da muayene etmedi.konak mi egzama mi bilemedim valla
Deletedmom_14 MSU2021 bizim beklentimizi karsiliyo, sorularimiza cevap veriyo ictenlikle, ilgili de bi doktor, biz memnun kaliyoruz. Isterseniz bir kere gidin bi bakin ona gore degerlendirirsiniz.
Aysbsk MSU2021 malesef yapmıyor bizde gittik ve memnun kalmadık sıradan doktor işte beklenti meselesi bu birazda bizim beklentimizi hiç karşılamadı. Motor gelişimi muayenesi vs önemsiyorsanız önermem
Aysbsk MSU2021 biz şuanda ibrahim sinan buğura götürüyoruz ama kendisinin de nörolojik muayene yaptıpını görmedim çağlar bey her yerine bakıyordu aktiviteleri söylüyordu biz sormadan aklımızdaki çoğu şeyin cevabını alıyorduk
Dmlagclu Aysbsk ben ılıfe dayken götürüyordum ibrahım sinan beye cok iyi bir doktor harika gğleryüzli ama medicanaya geçti uzak oldugu için götüremedim ona
momofa Aysbsk Çağlar beyi önceden çok severdik. Oğlum ağlarken kaç kere götürdük, alerji için kan testi istedi. Halbuki o aylarda alerji kanda çıkmazmış. Sonra başka doktor tanı koydu. Güleryüzlü biri ama bizi çok şaşırttı o bilmezliğiyle. Medicana’da Ali Şimşek’e gidiyoruz artık.