Bizde de oldu, biraz mukus vardı kakasında aşıyı takip eden gün ama bir daha olmadı. Bu arada, arada kakada mukus olması normalmiş, dışkılamayı gerçekleştirmek için az miktar mukus üretirmiş bebeğin bünyesi zaten. Bazen bir tık fazla olup gözünüze gelebilir dedi doktorumuz. Başka bir belirti yoksa ve sürekli mukuslu kaka yapmıyorsa alerji diyemeyiz demişti.