Merhaba hanımlar basından böyle bebeği ile birlikte covid geçirip atlatanlar bir yazabilir mi ?
ben 5 gün önce kemik agrısı ile başladı kendimi çok kötü hissedince hemen test yaptık eşimle pozitif çıktık
dpktoruma sordum bebegim icin n yapmak gerekir izole edeyim mi annem vs baksın diye sordum Doktorda bebeğe test gerekmez ,ektra önlem gerekmez, emzirmeye devam edin deyince aynı şekilde devam ettim emzirmeye ve dün de dahil gece aglayarak uyandı ve atesi çıkınca sabah doktora gittik muayene etti bademcikleri hafif şişmis , geniz akıntısı var dedi bizden bulaştı 😪 öksürük şurubu verdi , deniz suyu burun İçin onu kullanıyoruz bugün yine ateşi vardı sürekli ılık su ile ateşini düşürdük koltuk altı 38 .2 olunca calpol verdik ara ara bakıyorum hala tam düşmüş degil kendi hastalığımı unuttum 😪😪 kaç güne geçer bu meret geçirenler yoruma yazsın 😪😪