Kayserilianne yeni doğum yaptığım zaman emzirmektense sağmayı tercih ediyordum bir çok sebepten ötürü en önemlisi verdiğim süt miktarını görmek ve doyduğundan emin olmaktı ama bence emzirmek kesinlikle bırakılmamalı ki ben de bırakmamıştım bebeğim bırakana kadar emzirdim hatta çok da zorladım. Yani özet olarak şuan sağmak daha kolay geliyor belki ama o iş öyle değil emzirmek hem ten tene temas güven sağlıyor anne mutlu bebek mutlu hem süt artışı oluyor hem de ilerde anlıcaksınız ki sütün muhafazası çok zor emzirmek en güzeli. Ağlamıyorsa, çişli bez sayısı yeterliyse kontrollerde de kilo artışı varsa doyuyordur.