Gizemisss kullanmadıgım bir çaydanlığın altı kısmında su kaynatıyorum bir çaydanlık kadar. Onu cam şişemiz var ona koyuyorum . Bebeğim için oluyor o su . Mama yapacagım zaman kaç cc yapacaksam o kadar biberona doldurup ölçüyorum ve o ölçüyü cezveye döküp kısacık süre ısıtıp biberonda mamayla buluşturuyorum bu kadar basit . Her defasında baştan su kaynat soğut çok zor . Bu şekilde elimde sürekli kaynamış su oluyor