Egeninguzelannesi Sezeryan olalı 5 ay oldu bir haftadır dikiş yerlerimde ve Karnımda ağrı var sebebi ne olabilir acaba bilenler varsa yardımcı olsun lütfen 🙏18 inde doktor randevumda var ama çok korkuyorum bir terslik mi var diye
NilAsyaMom Egeninguzelannesi doğum yapalı 7 ay oldu hala ağrım var sızlıyor içten içe karnıma vuruyor ağrı. Özellikle regl olduğumda çok ağrıyor
littleprincemom Egeninguzelannesi soguk alinca usutunce regl zamanlari daha cok agri oluyor dikkat etmeniz lazim
Nuray23 Egeninguzelannesi genelde usutunce,ince ince sızılar geliyor. Sanki yeni kesilmiş gibi. 9 bucuk ay oldu. Dediğim gibi usutunce böyle olabiliyor.
Egeninguzelannesi Nuray23 Evet gerçekten de yeni kesilmiş ilk doğum yaptığım zamanlar gibi ağrılar oluyor