Ben çakıl bebek yaptım kasım ayında doğum günü daha yeni. Kemik 🦴 toka ben ayakkabısı da var. Dolap uygulamasında satılığa koydum ama isterseniz instagram sayfamdan mesajlaşabiliriz ben buraya resim atamıyorum
çok şirin oldu hala bayılıyorum resimlerine. Kasım ayı soğuktu ama bende beyaz badi ile giydiydim çokta güzel oldu 😉😊