daha önce ombre yaptırdım ama doğum sonrası sacimi siyaha boyadim 2 kere en son ağustos da boyadım şimdi evde siyah boyam var boyasam mi diye düşünüyorum aslında boyamiyim eylül de sombre yaptırayım değişiklik olur diyorum ama çok kararsjizm eylül e çok var eğer boyarsam şimdi zor akar biliyorum kararisizim kızlar 😥