Emiyorsa zaten su oranını alıyor yeterince ama yinede havalar sıcak ihtiyacı olabilir. Her emzirmeden sonra 2 cay kasigi kadar verebilirsiniz. Benim oglum sadece mama alıyor ve 5 aylık ben artik biberonla veriyorum tabiki mamadan sonra teklif ediyorum içiyor biraz. Havalar sıcak yinede çocuklarımız susuz kalmasın. Su zarar vermez bebeğinize merak etmeyin.