Seval canım bende beyin emarıw çektirdim kızıma sadece uyutmak için anestezi yapacaklardı ama bebeğim o zamanlar 7 aylık falandı ve şansa hastanede uyudu hiç uyandırmadan çekildi emar . Bebeğiniz daha çok küçük çok uyuyordur . Uyutulmaya gerek kalmadan kendi uykuya daldığı zaman çektirebirsiniz 😘