Reyna 2-Cocukannesi ay benim bir oğlum var adı Ata. Allah nasip eder, inşallah bir kızım olursa Ada koymayı çok istiyorum.
Nltka OncedenGurme ay oğlumun adı bartu . Kızım olursa birce ismi düşünüyorum bende çok güzel bir isim
Balkizlarim 2-Cocukannesi Cook teşekkür ediyorum Allah razı olsun sizinde evladınızi Allah bağışlasın inşallah ✨🦋🤲