SemaK Samett95 9.5 aylık bizimde üst dişler geliyor oda öyle. Yiyorsada 2 kaşık. Sürekli emmek istiyor
Mavisanasi Samett95 8 aylik kizim ist dişler geliyo sadece mama icmek istiyo ek gida verdigimde de kusmaya basladi onceden ne versem yerdi
Mukaddesckrr Benimki de alttan üstten aynı anda çıkarıyor ve hiç bişey yemek istemiyor, zorla verdim bı kaç kez kustu fazla emmek de istemiyor hafifledi baya kilo olarak önerebileceginiz bir şey var mıdır ?
Samett95 Mukaddesckrr benimkinin 8. Disi alt disin yani ve ciktimi disleri ikiserli cikti sizinde oylemi belki ondan daha zorluyodur
Samett95 Mukaddesckrr meyveli muhallebi tarzi seyler ustune ceviz toz serpin bi tatli kasigi pekmez bunlar xok kilo aldirir
Mukaddesckrr Samett95 üstte 4 altta 2 tane vardı alttaki 3. Cıktı yine ustlerde altlaesa patlamış , bı kaç gün önce grip ateş öksürük oldu daha yeni yeni kendine geldi 2-3 gün düşmedi ateşi dişten mi artık bilmiyorum
Samett95 Mavisanasi Benimkide masalah diyim bi ogunde 3 tas corba içen bebek gitti gunde bir rafadan yumurta ile duruyo anlamiom hicmi acikmio tabi emmesi iyi allahtan sizinkide allahtan sutunu icio yoksa nasil dayanirlar bilemiyorum
Mukaddesckrr Samett95 bunu bile yemiyor hastalanmadan önce iyiydi yemesi 3 4 gün önce ateş başladı 2-3 sürdü grip oldu öksürük başladı bunlar mı istahini kesti acaba
Mavisanasi Samett95 evet ama mamada cok kilo aldiriyo ve benim sabitlemem lazim kilosu üst sınırda cikti napicam bilemiyorum
Samett95 Mukaddesckrr tabikide bu durumlar bebegi etkiliyor gayet normal bi surecden geciyoruz sabir yarab elbet yerler bu donemlerini saglicakla atlatalim