herseySeninleguzel11 İlk 6 ay su sıfır. 6 aydan sonra günlük max 100. O da en fazla zaten. Hatta içmiyorsa zorlamayın. Tiksinmesin. Ara ara denemeler. :) 8 aya kadar hiç zorlamayın hatta. Seviyorsa içsin. Zaten 6 aydan sonra da hala bebeğin su ihtiyacı olduğu için değil su içmeye alışması ve 1 yaşından sonra rahatlıkla su tüketebilsin diye verilir. Özelllikle 6-8 ay arası da hala yoğun ek gıda olmadığı için zorlamaya gerek yok. Mama ya da memeden su ihtiyacını rahatlıkla karşılar. :) Yine de sevdirmek için denemelere devam etmeliyiz. 🌸