Oğlum 1 yaşında evde çok mutlu neşeli bir bebek oyuncakları ile oynamayı çok seviyor ama tek çocuk olduğu için tabiki evde hersey ona ait istediği gibi oynuyor geçen hafta annemlere gittik abimlerde geldi yeğenlerimin bir i oglumdan 20 gün küçük diğeri 3 yaşında oğlum çok korktu onlardan eline degseler sevmek için kıyameti kopardı ve kendinin olan hiç birseye elletmiyor çocuklar oyuncağını alsa yine kıyamet kopuyor araştırdım olduğum yerde 1 yaş oyun grupları var götürürsem oradan hastalık falan kaparmi acaba normalde fırsat buldukça parka götürürüm ama orda pek yasiti çocuk olmuyor malum havalarda soğudu açık alana çıkamıyoruz normalde hastalık falanda çok önemsemem öyle öyle alışacak sonuçta bağışıklık kazanacak ama çalışan anne olunca izin almamda sorun olur bir hastalık durumunda