Kizlarrr covid e yakalandim galiba biraz panik etim kendimi istahim yok ayaklarimda derman asla yok napa bilirim halimin yerine gelmesi icin ya lütfeb yardim balgamim dan kan geldi diye korktum birde doktorum taris etmisindir dedu öksürür ken korkulcak bisey degil dedi ama bilmiyorum bide 3 aylik oglum var emziriyom ama gücüm yok 😪😪😪