Mervemerve1 ay benim oğlumda yarin 11 aylık olucak, sulukta aldım biberonla da denedim içmiyor bardakla iciriyorum ama az içiyor, beni emmiyor alerji maması kullanıyor, bazı günler içiyor ama oda 20 ml falandır en fazla, bazen bı kac yudum sürekli teklif ediyorum, bardakla oynuyor bummbummm diye sesler çıkarıyor icirirken pek içmiyor