asellinaaa21 normal sma 2 numara ben normalde aptamil kullanıyordum 2 aydır baya kabızdı hiç yapmadı doktordan doktora götürdüm geçici çözümler buldular lavman ilaç falan dedim ki bi mamasını değiştireyim sma aldım o gündem beridir her mamadan sonra yapıyor acaba bi sorun mu oldu diye düşünüyorum yani anlamadım iyi mi geldi kötü mü 🤷🏻♀️