sariKizim_akKizim hmm anladım, öyleyse direkt izah edeyim. Her banyodan sonra bebeğinizi ya yağlayın bütün bedenini, ya da nemlendirici krem kullanın ❤️ hassas ciltleri olduğu için iyi gelie rahatlarlar. Ayrıca pişik oluşumunu da büyük ölçüde engeller.