Oğlum 6 buçuk aylık. Yaklaşık 1 aydır ek gıdaya geçtik. Ama nasıl. Asla ağzını açmıyor. Oyunla falan ağzına verirsem de öğürüyor, boğulur gibi oluyor. Püre şeklinde denedim pütürlü şekilde denedim. Yok. Tadını sevmedi desem hiç bişeyin mi tadını sevmedi. Elma püresi verdim az önce bi kaşık sadece zorla o da. Ağzını kitledi yine. Şu an süt içiyor. Sadece anne sütü. Nereye kadar ama. Önerisi olan var mı. Sakin kalmak istiyorum, alışır diyorum ne zormuş yahu..