Hanımlar, ablamın kızı 15 aylık akşam 8 buçukta yatıyor öğlen 1 de 2 de kalkıyor. 17 - 18 saat uyuyor. Bu normal mi sizce? Çocuk doktoruna götürdü biraz izleyin ilaç falan kullandıysa uyku yapabilir dedi ama ilaç kullanmıyor bayadır aşırı uyuyor. Nörolojik bir sıkıntı olabilir mi, başına gelen var mı?