Semakaya5858 Daha yeni açtım paketi 2 gün oluyor pis pis balık kokuyor tadıda balıklı hipp 1 kullanmıştım hiç balık kokmuyordu hipp 2 ye yeni geçtim böyle kokuyor e bebebekten sipariş vermiştim acaba zararlı olur mu bozuk olabilir mi
_YanakReisinAnnesii Semakaya5858 mama numaraları değiştikçe içerikleri de o ayda ki bebeklerin ihtiyacına göre alması gereken vitaminler falan oluyor o yüzden öyle kokuyor olabilir
1omer_annesi Semakaya5858 bende aptamil kullanıyordum ilk 2 kutuda balık kokmuyordu ama 3. Kutu leş gibiydi öylece attım skt si de vardı hippe geçtim şuan 1 no kullanıyorum aşırı rahatsız eden bi kokusu yok suan
Semakaya5858 syaby normal toz balık yağı içeriyor olabilir ama 1 no kokmuyordu 2 no böyle ama sma da kullandım ondada hafif kokuyodu
syaby Semakaya5858 sma da zaten var benim tüm mamalarım yapınca balık yağı kokar hiçte sevmem kokusunu bugüne kadar sorun olmadı bazen mamaların içeriği farklı oluyor ama küçücük yazıldığı için dikkat çekmiyor olabilir
Semakaya5858 syaby şimdi baktım balık yağı var 1 numaradada 2 numaradada ama ama hipp mamada ben hiç balık kokusu almamıştım ilk defa böyle koktu