Kızlar taktıralı 2.5 ay oldu , adetim düzenli şükür ama adetim bittikten bi kaç gün sonra sanki tekrar olacakmışım gibi sancı çekiyorum acaba yumurtlama günü olduğu için mi ağrıtıyor var mı yaşayanınız çünkü o günlerde yoğun akıntım oluyor bi tek yumurtlamaya yordum kendimce