Bebeğim 2 ay 10 günlük. bu aralar bazen memeyi alıyor bazen almıyor.şu iki gün özellikle huysuzluğu var.bazen ağlıyor almıyor bazen mızmızlanıp alıyor,sonrasında güzel emiyor, hatta öyle uyuyor.ben de ya almazsa diye nerdeyse her dakıka emzirmeye çalışıyorum. Bu meme reddi mi oluyor.ben doğru mu yapıyorum. Yeterli süre gecmeden acıkmadıgı için de almamazlık yapar mı. Yenidoğan bebeklerde doyma hissi Yok denıyor, hala geçerli mi. Aklımda bir sürü soru:(( benım için büyük stres kaynağı oldu özellikle her emzirme öncesi tedirgınım artık.eskiden huysuzlanınca memede susardı,şimdi huysuzlanınca memeye de diretiyor. Emmemesinden çok korkuyorum, gece emzirmelerini de sıklaştırdım sırf bu yüzden . Keşke acaba emcek mi düşüncemin hiç olmadığı günler geri gelse