Herkese merhabalar,oğlum haftaya 8 aylık olucak ama ben 2 aydır bu çocuğa doğru düzgün bir şey yediremedim. İnat resmen. Bir gün muz veriyorum binbir zahmet yiyor, ertesi gün çığlık kıyamet. Zaten bu ara bana çok düştü, ne mama sandalyesinde duruyor, ne oyun parkında hep kucak istiyor. 2 aylığına Türkiye’ye gelmiştik, brda 3 gün tadımları yapabildiğim kadar yaptım. O zaman ufak ufak yiyordu da, şimdi yemek özellikle kaşık gördüğü an kaçacak delik arıyor. Ağzına havuç veriyorum, hepsinş bile istiye yüzünü ekşite ekşite tükürüyor. BLW denedik yok, püre denedik yok. Ben napıcam, siz naptınız? Valla oturup ağlamak istiyorum yani, sinirlerim bozuluyor.