Kizlar merhaba.Kizim 16 aylik.11 aylik olana kadar sallanmadan uyurdu.Yataginda ninni ve hafit pat pat vurarak uyurdu.Huysuzlandiginda kucagima alip sakinleşitirirdim.11ci ayda uyku gerilemesi yaşadik.O kadar fazla agliyodu ki dayanamayip ayakta sallamaya başladim.Son zamanlar uyku konusunda cok ama cokk zorluyo beni sık sık uyaniyo.Bu yuzden uyku egitimi vermek istiyorum.Cokkk gec kaldim farkindayim.Bugun ogle uykusundan başladik egitime.Tam 1 saat bagirdi.Agladi demiyorum cunki dikkat cekmek icin istedigini yaptirmak icin agliyodu.Goz yaşi bile cikmiyodu .Yatagia yatirip ninni soyleyip pat pat vurarak kalkmasini engelliyodum bu yuzden agliyodu.Ara ara kucagima alip sakinleştirip tekrar yatirdim.Şimdi tecrublei annelere bir kac sorum olacak.Agladiginda kucagima almali miyim ?biraz daha agliyim kucagina alicak diye duşunur mu ?Bide kalkmasina izin veriyo musunuz ? Ve ya aşiri huysuzlandiginda odadan cikiyo musunuz ?Egitim verirken şunu mutlaka yap,bunu aslaa yapma dediginiz şeyler var mi ?Bi el atinda kurtarin ALLAH aşkina cok yiprandim bu uyku konusunda..