Sarellebebek çocuk doktorumuz göbek bağı düşmeden yıkamayın herhangi bir şey sürmeyin bezi göbek deliği altında bağlayın demişti dediklerini uyguladık 8. Günde düştü yenidoğan bebekler sürekli yıkanmamalı çünkü ciltleri bizim gibi yağ dokusu gelişmiş değil kalın değil hatta okuduğum kitapdan ve doktorumuzdan duyduğum yenidoğanların cilt yüzeyindeki yağımaı tabaka üşümelerini engelleyip aynı zamanda mikroplara karşıda koruyucu özelliği varmış yani bence yıkamayın enfeksiyon durumu olabilir