Ruzgarbaby Kızlar artık 8 ay olucak herşeyi denedik ama bitmiyor tükendim hep ağlıyorum bebeğim ne halde allahın sen kurtar cok kötü haldeyiz eşim askerde ütü temizlik bebek herşeyle uğraşmak yoruldum
angelfish Ruzgarbaby Allah yardımcınız olsun gecen yıl kayınvalıdemler uyuz olmuslardı 6 ay gorusmedık sadece telefonla ve balkonda ama cok zor atlattılar kullanmadıkları ılac kalmadı
angelfish Ruzgarbaby yok olumsuz dusunmeyın kayınvalıdem oyle temızlıge duskun bırıde degıldır hatta uyuz hastalıgının en onemlı unsuru sureklı temızlık yapılmasıdır yuksek ısıda camasırların nevresımlerın yıkanmasıdır ona bıle oyle aman aman dıkkat etmedım dedı ama sansları varmıs 6 ayda kurtuldular cok sukur
angelfish Ruzgarbaby valla bı ılac vardı camur gıbı bırseymıs surup 3 gun yıkanmıyorlarmıs en son ondan fayda gorduk demıstı. Allah sıfalar versın sıkıntınızı gıdersın ınsallah