Sofi_hanim bizzat ben yaşadım , ertesi gün aldılar ,bide burası yetersiz diyip başka hastaneye sevk ettiler . Ömrümden ömür gitti . Çok üzüldüm bebeğimi benden kaçırıyorlar diye hatta bi ara vermiycektim. Ama inan bitiyor . Onun için en iyisi ,sütun gitmesin üzülme .