Bebeğimle bir haftadır corona yız resmen 😢 bebeğim şuan yemek de yiyemez oldu 11,5 aylık. 180 cc mama yerdi şimdi 120 cc yemek istiyor ama midesi almıyor hepsini kusuyor. Yemek yemek istiyor en sevdiğini yapıyorum (erişteli tavuk çorbası yaptım içine sarımsak ve limon koydum şifa olsun diye ) ama tam yerken hepsini kustu sofraya. Bir tek su ve kuru ekmek yemek istiyor. Napıcam ya yemezse nasıl iyi olacak. Allah aşkına akıl verin 😭😭😭😭😭 kafayı yicem ya offff